onsdag, mars 03, 2010

Lunch


Medan sopbilen blockerade vägen för halva byn kunde jag konstatera att för mig innebar han inga problem. För granen tillika kollegan innebar det att hon fick åka med mig via dagis och skola... sent om sider för hennes del klev vi in på kontoret. Det var bara att hugga in i dagens skörd och beta sig igenom inkorgen...tyvärr strejkade min skrivare och jag fick ringa till supporten. De hjälpte mig så snällt, fast bara för stunden då problemet ständigt återkom. På måndag får jag ta tag i det igen...


Efter ett par timmars arbete tog jag och kollegan/grannen en tur till centrum där vi passade på att äta en smarrig lunch...Sedan väntade hundarna, valpen hade ledsnat på att vänta på mig och hade därför tagit saken i egna tänder, vilket innbar en smakad korg...


Dagen och kvällen avslutades inne på söder med mina goa kollegor från (skol) jobbet. Kan varm rekommendera Imperiet, urtrevlig bar/restaurang...kändes som en väl så lyxig avslutning på dagen...

Inga kommentarer: