söndag, april 18, 2010

Trött

Skrev ju igår att jag kände mig lite matt...gissa om jag var trött. Jag somnade klockan kvart i sex (!?!) igår kväll och vaknade tjugo över sex imorse...Tur var väl det att jag kunde sova så gott för hela dagen idag skulle tillbringas i stallet. Tjejernas ridskola hade städdag, extra årsmöte och sedanb efterföljande stryrelsemöte. Dagen där avslutade med att jag fick hålla lektion för M:s ridgrupp. Jag börjar få blodad tand för detta med att hålla ridlektion, det är så kul! Sedan snabbt hem, fick kanongodmat. S invigde grillen på riktigt, så middagen bestod av grillat kött, ugnsstekt potatis och sås...Sedan var det bara att stoppa fötterna i stövlarna, fylla fickorna med godis och leksaker och sedan träna valpen. Det gick jättebra. Dock har jag fortfarande problem med att han sticker iväg och nosar under tiden vi jobbar...hm tips någon???

1 kommentar:

Mellansyrran sa...

Hej vännen. Så klart du ska få godkänna honom. En grillning snart kanske???? kram kram