tisdag, december 30, 2008

30 December

Min dag!


9:20 Frukost efter en sovmorgon.

10:10 Tjejerna pysslar en stund i sina "julklapps"-målarböcker.


10:45 På väg till kaninen som behöver städat



Bonusbild: Fläckis den store


12:30 Frusen hund på promenad


12:20 Svägerskan får åka snålskjuts, kusinerna puttar och drar.


13:45 Äntligen på isen


Bonusbild II: Stjärna på is (Tack Svägerskan som förevigade)


14:30 Fikapaus



15:30 Rengöring av chokladig ryggsäck.


17.10 Middag; rejäl blåbärspaj med en tillhörande latte. Fika paus i centrum.

19:30 Dagens fynd, kläder till lillasyster...

20:10 Pappan i vägen vid datorn när jag ska lägga upp dagens bilder


21:15 Kvällens långfilm: "Welcome home Roscoe Jenkins"
Tack för idag!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va modiga ni är som vågar åka på sjön!
Men det ser härligt ut.

Hoppas att ni får en härlig nyårsafton!

Kram Anna

Hemulen sa...

Vilken mysig EFIT-dag.
Själv missade jag helt att det var idag... Får ta igen det en annan gång.

Så det är du som är jokern i nästa "Stjärnor på is"?? :)

Anonym sa...

Fasen vad du ser proffsig ut! =D

Men jag undrar??? Varför ser de små barnen ut att tycka det är så tungt...?!?! haha

Tack för idag, sonen sover lugnt och vaknar lätt = i sin ordning.

Ses i morgon (tror jag) Kram

Anonym sa...

Inne och kikar på din efit!
Wow det var ett vågat skutt på isen!!

Gott Nytt År!

Anonym sa...

Tittar in på din dag!

Gott Nytt År!