lördag, juni 27, 2009

Grillat x 2

Efter en fantasktisk dag på stranden med en hel del bad (otroligt, men det var varmt i vattnet) mycket sol och väldigt trevligt sällskap åkte vi hem för att förbereda maten tills kusinfamiljen skulle komma över. De sticker ju imorgon mot semester och det tar ett tag innan vi ses. Efter duschningen inser jag att jag ju glömt smörja in mig...låren brinner!!! Aj aj aj

Till middag bjuder vi på grillspett, tzatziki och färsk potatis, kusinfamiljen hade med sig rabarberpaj som sedan avnjöts ute i en ljum skön sommarkväll, som jag hoppas att jag kan bevara i minnet till höstens rusk.

Något EFIT blev det inte för min del eftersom min kamera inte är hemma...

1 kommentar:

Svägerskan sa...

Tack för idag, säger som du ... en dag att stoppa i minnesbanken för gråa novemberdagar to come.

Vi ses!! KRAM