onsdag, juni 30, 2010

ZZZZZZZZ

Har genomlevt dagen i någon sorts dvala...När jag kom hem efter att ha sett filmen som bygger på den tredje boken var jag naturligtvis tvungen att läsa om bok nummer fyra. Det resulterade i att jag somnade någon gång efter fyra i morse....tyvärr vaknade jag redan klockan sex...vid sju gav jag upp och gick runt el-ljusspåret med hundarna...

Efter lunch tog mina batterier helt slut och jag hamnade under en filt i hängmattan, lyssnade på barnen som lekte och slumrade till av och till. Därefter lämnade jag av M hos kompisfamiljen, blev bjuden på fika och slutligen kidnappade den mamman och for till centrum för lite shopping. Dagen avslutades med ett faktiskt givande styrelsemöte, även om mina ledningar var lite långa...

1 kommentar:

Svägerskan sa...

Oj här har det uppdaterats flitigt, kul!

Så du gav dig på boken igen du *s* Det gick förvånansvärt bra att jobba på 3½ timmars sömn, jag var dock inte så sällskaplig här hemma på kvällen...

Tack för sällskapet!