onsdag, mars 15, 2006

En dag...

i en stessig småbarnsmammas liv. Söndagmorgon började som utlovat med en "power-walk", därefter direkt iväg på familje-gympan i Runstensskolan. M och E är jätteduktiga. Inte för att vi gör så svåra grejer, men ändock...Kusinen E och pappa J dök också upp. Svägerskan var dålig även denna dag. Hon missade en kanon(eller var det kalkon)film i lördags, stackarn!

Hem igen, tjejerna fick mini-lunch, på med kläderna, packa matsäcken, ut med hundarna en gång till, trycka in oss i bilen...fick tyvärr åka både till V-haninge och Jordbro för att slutligen på Ica-maxi kunna ta ut lite kontanter...Vi hann fram i tid...tjejerna fick rida sina två varv och jag min jättegoda lammkorv. Kan varmt rekommenderas! Solen sken lite grann och vinden ven, så vår tur till Tyresta blev tyvärr ganska kortvarig...Gissa om vi var trötta, när vi kom hem...

S föreslog en film, Tjena Kungen, på kvällen. Tror ni jag såg hela filmen?

Vill bara förtydliga gällande lördagens blogg....jag klarade det, jag är super bäst, fan vad jag är duktig...jag kan hålla på i evighet med superlativen...vad är det jag är så bra på då? Jo jag tog mig runt El-ljusspåret på skidor utan att RAMLA!!!!, det ni....

Inga kommentarer: