torsdag, mars 30, 2006

Våren????

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om, ville mest sätta dit en plump om att jag fortfarande lever trots taskig nattsömn...

Idag känns det faktiskt som om våren och sommaren för den delen kanske kommer ändå...fåglarna kvittrar, solen skiner och värmer, snön smälter och sist men inte minst även vi vuxna behöver galonisar för att över huvudtaget ta oss någonstans...jag dammsuger minst en gång om dagen och ändå är hela bottenvåningen full av grus...

Idag har jag tagit halva dan ledig, så jag hann med två avsnitt av Hem till gården. Festligt detta med såpor..har missat alla avsnitt i tre veckors tid, men kunde efter bara ett par minuter vara med i matchen igen...Vaddå halva dan ledig, tänker väl du nu "hon är väl alltid ledig..." Sanning med modifikation...jag har tagit på mig jobbet som dogwalker....och då tänker jag inte bara på mina egna hundar...Ja, jag vet att det låter helgalet, tom vansinnigt...

Inga kommentarer: