tisdag, februari 10, 2009

Jag lever


om än knappt. Dagen började med att jag fick veta att jag skulle ha en möte efter min arbetstid idag, som jag helt missat. Som tur var efter lite tråcklande lyckades vi lösa det pappan och jag. Sedan hade jag först möte om en elev i min klass, hans pappa var inte helt positivt inställd till skolan...Sedan fick jag kasta i mig lunchen för att gå ut och rastvakta. Direkt efter att jag provat ut skridskor inför imorgon väntade nästa EVK, tyvärr dök inte de föräldrarna upp (de hade glömt). Sedan genomförde jag en halvtaskig lektion i svenska, hann rätt lite för att avsluta dagen med mötet jag tidgare glömt. Mör och trött kom jag hem 2 1/2 timme senare än vanligt för att kasta i mig maten ånyo och klä om till stallet. Där kom lugnet i kapp mig och jag hann snacka lite med ridfröknar och mammor/pappor. E leddes runt på en stor häst nöjd och glad.


Nu ska dagen avslutas med varm macka och "Mästarnas mästare" (inspelat av snälla och omtänksamme pappan) Go´natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en mindre rolig dag... Skönt att den avslutdes lite trevligare.

Kram