fredag, februari 06, 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av AnnaHanna Man skulle ta fram den sjätte mappen i fotoalbumet och därefter ta fram den sjätte mappen i ovannämnda mapp för att sedan plocka fram den sjättebilden i just den mappen.

Min bild är från 10 januari 2007 då jag tydligen fångat en utarbetad pappa som tog igen sig på soffan.



Jag utmanar vidare: Svägerskan Hemulen Linnea MissOdie plus alla andra läsare som kanske vill göra detta!


Och för att vara tydlig så kommer instruktionen lite mer uppstrukturerat:

* Gå in i mappen Mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!

Inga kommentarer: