lördag, september 19, 2009

Hemma igen

Efter fyra dagar i Linköping kom jag hem nu ikväll...så trött!!! Det har varit otroligt intensiva dagar. Uppstigning klockan 07:00 för frukosttillverkning och allmän ihopplockning, sedan började "lektionerna" vid 09:00 och sedan höll vi på till 21:00, så huvudet är fullt av alla intryck och kroppen skriker efter att få sova...i en säng!

Men personerna som var med var trevliga och liknade mig en del, flera bodde på landet och "hemma" för alla var i naturen...(kanske inte så konstigt med tanke på vad det är för kurs...) Som vanligt så "klickar" man mer med vissa än andra.

Ledorden för den här delkursen var "mätt, torr och glad" vilket gjorde att vi åt väldigt regelbundet, så man var aldrig hungrig. Men jag har fått lära mig hur enkelt det faktiskt är att laga god mat i naturen och då menar jag inte bara olika typer av korvar eller pastasallader ;-))

Här hemma har renoveringen fortskridit och en heldel har blivit gjort...jag ser mörkret i tunneln...

Inga kommentarer: