torsdag, september 10, 2009

Min egen böna!


Fick i present en alldeles egen böna. Den hade t.o.m mitt namn inristat i själva bönan. Nu väntar jag med spänning på vad det är som ska komma upp. Det är nästan lika spännande som när storkusinens stora ägg skulle kläckas. Vi har funderat om det kommer att komma upp en växt som växer likt snirkliga bokstäver till namnet, eller om det kommer upp en flagga...det mest troliga är att det bara kommer upp en grön liten växt, men spännande är det likväl.

Edit:Inser att även min lilla kamera har tillgång till vidvinkel, för riktigt så här stor är varken bönan eller krukan.

3 kommentarer:

Mellansyrran sa...

vad är det för en böna. Ser skum ut tycker jag. Och nu är jag ju nästan frisk då är det lugnt. Ses snart va?

Anonym sa...

jag vet, jag vet, jag vet!! Vad som kommer alltså... :-)

Barnen fick såna!

/ÅSA

Evendim sa...

Åh spännande!! Var köper man dessa?
Jag känner en som jag skulle vilja ge en söt böna =)

Kram och trevlig helg!!