tisdag, februari 02, 2010

Dags för lite uppdatering, kanske?

Hela januari passerade utan en rad här inne...kändes rätt bra med ett uppehåll faktiskt. Det har hänt en hel del av naturliga skäl, med tanke på att ett antal dagar har förflutit. Livet tuffar vidare och snön ligger underbart vit. Jag njuter i fulla drag!

Valpen frodas och växer! Han har snart gått färdigt sin valpkurs och har nyligen börjat en tävlingslydnadskurs. (Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli...) Ännu så länge flyter allt på, han är i mitt tycke väldigt duktig, men jag är ju en smula partisk...

Jag har varit iväg en tur till Linköping, där träffade jag min handledare och hör och häpna bestämde jag mig för mitt uppsatsämne...Inser att uppsatsen ska vara färdig om ETT år...Hm hur gick det till...

Jag har under vintern insett att min lilla bil inte är någon VINTERBIL...den har frusit och glidit runt i snön...

Jag har börjat på ett nytt jobb. Fick förmånen att bli anställd fram till sommaren tio timmar i veckan, som jag får disponera ganska fritt...Ser framemot att få lämna understället hemma och sitta på mitt rum och känna mig en smula viktigt. Mina fyrfota vänner är ju trevliga men samtalen blir en smula enahanda...

1 kommentar:

Hemulen sa...

Vad är det för jobb? Nyfiken...

Hörde att du ska åka med mina små änglar till Bjursås - kul!