måndag, februari 13, 2006

Gräsänka del I

Idag for S till Barcelona...hm och jag fick som vanligt INTE följa med...
Det blir ju alltid lite extra pyssligt när jag är ensam hemma med tjejerna, eftersom hundarna behöver gås ut med (och det infaller inte alltid när tjejerna har lust..) Idag har vi varit på Barnadiset i Högdalen...bådade ju gott eftersom E och M lekte, sprang och busade som tokar i nästan FEM timmar...

Mentalt förbredd på att kvällen skulle gå åt till läggning...dvs missa Floorfiller 2...men kl. 18:20 somnade F utan protester...E började klaga på att hon ville sova redan 18:45...utan knot gick M med på att läsa bok...E som skulle välja, väljer en PEKBOK...

Klockan 19:00 är jag nere, sittandes tittandes på, ja just det, Floorfiller...snacka om flax... Har tom tänt levande ljus...men har inte riktigt ro att sitta stilla...dessutom är jag sååå godissugen...tur att jag inte kan kvista över till affären...

Inga kommentarer: