tisdag, februari 14, 2006

Gräsänka del II

Återigen en kväll i Ensamheten...Även i kväll fick jag se delar av FloorFiller2...och jag lovar jag har inte slagit något hårt i huvudet på barnen...

Dessutom har jag hunnit tvätta, städa, laga mat (tur är väl det) och plocka undan efter middagen. Undrar var denna effektivitet kommer i från. Jag som annars brukar känna av latmasken förhållandevis lätt, verkar inte ha några problem med att hålla den på plats...

Idag kom det ett blomsterbud, med en fantastisk alla hjärtans dag-bukett. S hade skickat den från Barcelona. Hm undrar just om han har haft det för roligt där... Han verkar dock ha lite dåligt samvete och skickar SMS ideligen. Men jag har det inte så jobbigt faktiskt, utan stundtals ganska skönt. Men det behöver ju inte han få veta...så skvallra inte...

Inga kommentarer: