onsdag, februari 15, 2006

Gräsänka del III

Ytterligare en dag i Ensamheten. Fast egentligen har jag ju inte varit ensam. Mina föräldrar kom förbi, då M och E hade bjudit dem på våfflor...tyvärr så ställde sig inte M och och själva gjorde våfflor utan det föll på min lott.

Jag har under flera dagar tampats en del med mitt godissug...tycker att jag lyckats rätt så bra. Dock har jag idag ätit upp mina ev. tappade gram i vikt...först bakade jag choklasmuffins m. nöt och chokladbitar i....mmmm, sedan blev det ju ovannämnda våfflor med ca 1 liter grädde (kändes så i allafall) avslutningsvis åt jag en hemmagjord semla... Tur att jag ska promenera grannens hund plus våra egna i morgon...då kanske jag når viss balans.

Hur gick det med dagens avsnitt av FloorFiller? Ja vad tror ni....visst sov de i sina sängar sisådär 19:20, efter att ha testat om farliga flugor var fog nog för att få sova i vår säng...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Följer ivrigt denna följetong... *ler* Härligt att allt funkar bra, själv är bäste dräng eller nåt. Då har man koll liksom, vet att om man ändå ska göra det själv så då kan man lika gärna ta det på en gång. Här hemma har det ju blivit tvärtom ;) Tror naivt att J ska se alla de där sakerna som behöver tas i kaoset. Men vi har väl samma taktik tyvärr, passivt iaktagande med hopp om den andres agerande. *garv* U know... KRAM Katrin

AnnaHanna sa...

Saknar torsdagens inlägg...
Hur slutar denna ensamhetens vecka?
Vi följer med spänning upplösningen.
Inga sjuka barn än?
Kram //Anna