lördag, september 22, 2007

En tur till Svartbro


Mormodern fyllde år igår, fredag, så idag åkte vi dit för att gå på kalas. Tjejerna spenderade morgonen med att göra födelsedagskort...


Tror att mormodern uppskattade presenterna vilket var ett halsband och ett par örhängen. Efter stadig lunch tog jag med mig mormodern till Lågprisvaruhuset Hedlandet. Ibland kan man fynda och ibland finns inget alls. Denna gång hade jag tur och kom hem med: vinterkläder till M, tights och topp till E, byxa med tillhörande tunika till F, kavaj, kjol och regnställ (till stallet) till mig. Mest nöjd blev jag över M:s ytterkläder, jacka+byxa och en mössa gick på 350kr!!!?


Eftermiddagen spenderades med mormorbrodern och föräldrarna. Vi åt tårta och skinkstek. Kanske inte tillsammans, men gott vad det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, dags för Hedlandet alltså...? =)

Fast utrustningen är till stora delar kompletterad från maxi. Men till mig själv kanske? *smil*