söndag, september 02, 2007

Vad händer när man vänder ryggen till


Jag satt och pulade vid datorn och S fixade med lunchen. F skulle tvätta händerna innan maten. Jag reagerar på att vattnet rinner (läs forsar) lite för längre... Jag reagerade lite för långsamt, badrumsgolvet badade i vatten. I handfatet hade F stoppat en toarulle. Den hade blivit uppblött och därmed ordnat stopp i avloppet...


Eftermiddagen avnjöts hos Kusinfamiljen då det var 5 års kalas där. Därefter blev det en tur till stallet eftersom M hade sin ridtid. Knep åt mig den fantastiskt pedagogiska tjejen som hjälper till i stallet. Hon fick leda M. Själv åkte jag på att leda ett annat barn. Ännu så länge känns allt på ridskolan toppen. Snart är det min tur!!! Fredagar närmare bestämt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon måste ju ha en hyssbok någonstans den ungen... *s*

Leta efter den så kanske ni kan ligga steget före ;)

Kram