tisdag, november 11, 2008

Idol 2018

Sitter och lyssnar på när storasyster, lillasyster och en ridkompis sjunger...De spelar "Singstar". Jag hoppas vid gud att jag slipper sitta om tio år och höra dem sjunga falskt och skevt i TV på något Idolliknande program. För vad säger man? -Ja du, du sjunger illa lilla vän...När de dessutom lägger till rörelser och dansmoves...då är det svårt att hålla sig. Storasyster har dessutom en förhoppning om att komma med i "Lilla melodifestivalen"...hon skriver den ena låten efter den andra. En har faktiskt satt sig riktigt bra, men hon har bara hunnit till refrängen än...

1 kommentar:

Linnea sa...

Tur för dig att du inte behöver höra på när jag å mina vänninor kommer igång med singstar...min musikaliska vännina Sofia suckar högta varje gång och går sedan till ett annat rum, jag förstår inte?!