måndag, november 03, 2008

Utmanad!

Utmanad blev jag av Svägerskan

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1 Jag pratar högt för mig själv i matvaruaffären när jag veckohandlar.
2 Att jag, om jag kunde övertala sambon, lätt skulle skaffa en till hund, en viszla.
3 Älskar att se riktiga kärleksdramer, men dem vill jag se ensam.
4 Ringer min mamma varje dag.
5 Är för lat för att orka se tvätthögen...
6 Gillar att gå ut tidigt på morgonen och vara ute länge.
7 Inte gillar kaffe alls, dricker det bara för att man ska.

Jag utmanar: Hemulen, Linnea, Ida, Kommunaltjänstemannen och andra som känner sig manade.

1 kommentar:

Linnea sa...

Nu har jag fullföljt utmaningen.
Känns skönt att du tar hand om de galna björnarna, så det blir rätt gjort.