tisdag, augusti 11, 2009

Då var det dags igen

Glad i hågen åkte jag i god tid till motionshallen för att lösa årskort...vilket gick snabbt och smidigt. Jag lyckades till och med betala med mitt nya chip-kort utan att klanta till det. Sedan var det så återigen dags...Inget hade förändrats, t.o.m de flesta tanter var de samma och stegen likaså. Eller jo en sak hade ändrats...min styrka som idag visade sig vara nästintill obefintlig...Efter ett antal armhävningar drarrade mina armar, mina lår som inte riktigt har använts såhär kved i det tysta...svetten forsade överallt...Men jag gjorde det utan att tycka att det var allt för jobbigt, så nu blir det åka av, mot stationspasset på 90 min inom en månad är målet...

Sov gott, det tänker jag göra!

1 kommentar:

Mellansyrran sa...

vad du är duktig. Mäkta imponerad!! kram