söndag, augusti 09, 2009

Dålig mamma

Idag lyckades jag med något jag inte lyckats med på åtta år, sedan första barnet föddes. Det är inget jag är stolt över utan vid insikten om min fadäs växte klumpen i magen... Vi har varit och badat en stund vid vår lilla sjö. Eftersom vi inte skulle vara där länge så smorde jag inte in tjejerna innan, utan skulle göra det där...vilket jag naturligtvis glömde... Nu sitter de här hemma med röda ryggar som en ständig påminnelse om mitt slarv. Imorgon är det också tänkt att bli bad, då med SPF 30....

2 kommentarer:

Mellansyrran sa...

De ska härdas dem små liven....nä skoja bara, kylbalsam är toppenbra. Nu är det dags att ses snart va

Anonym sa...

Jag smörjer aldrig.... t-shirt på när solen gassar som mest och mycket tid i skuggan. Jag är skeptisk till alla solskyddsmedel och vad de innehåller..

/ÅSA