lördag, januari 07, 2006

Datorhelvete eller jag ger upp...

Tog mig äntligen tid till att uppdatera tjejernas hemsida. Allt tog sådan tid. S. hade tydligen ett program igång samtidigt som bara INTE gick att stänga ner...först allt förminskande, fixande och trixande med bilderna, därefter skapadet av nya sidor, lägga till bilderna, hitta på de krystade bildtexterna. Allt är nästan klart för publicering sitter bara och flyttar om de sista bilderna, då händer det....

datorn hänger sig... och det går inte längre att komma in på Sprays hemsida... otur för mig tänker du kanske och skrattar lite tyst för dig själv... Själv gav jag fan i allt och gick och satte mig för att titta på Liftarens guide till Galaxen, eller titta och titta...insidan på ögonlocken kan också vara intressanta...

Inga kommentarer: