tisdag, januari 03, 2006

Äntligen tisdag!

Nu har även jag sällat mig till Bloggarnas skara. Testar ett tag om detta forum passar mig. Idag har det varit kallt...alla frös. Hundarna ville inte gå ut, hönsens vatten var fruset, bilen svårskrapad, men jag älskar det.

Dagen började på Ica-Maxi, med storhandling. Vi har inte handlat sedan före jul...Lämnade barnen hemma med S, så skönt! Därefter åkte jag hem löste av S, som skulle slipa skridskorna. När han kom hem skulle vi klä på oss för att åka till Torvalla ishall. Men plötsligt saknades ett barn... E hade gått och lagt sig.., snopet alltså blev det inget skridskoåkande.

På eftermiddagen kom kusinerna med mamma och pappa. Lagade till kräftstjärtspasta, jättegott! Kidsen fick hålla till godo med korv.

Nu ska kvällen avslutas med veckans höjdpunkt, Grey´s Anatomy!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Nejmen, vad skoj!
Säger som Katrin - väntar med spänning på dagliga, intelligenta uppdateringar. Själv har jag inte skrivit i min blogg sedan i mitten på dec. Skall dock fuskuppdatera den så snart mitt adsl funkar igen.
Kram //Anna