onsdag, juli 09, 2008

Hårresande funderingar

Har klipptid imorgon men jag vet inte om jag ska vara vågad och satsa på något nytt eller om jag ska fortsätta som vanligt. Jag har försökt förbereda mig genom att googla på nätet och fått tips på frisyrer. Hittade några riktigt fina. Men då dök ett problem upp, hur ska jag få det förklarat för den tilltänkta frisören...Vi har ingen skrivare så jag kan inte vara pinsam och skriva ut bilden och trycka upp den framför frisören. Att förklara hur frisyren ska se ut är ju inte min starka sida...Det lutar åt: "Samma frisyr, fast 10 veckor kortare..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Inne och uppdaterar mig under mellanlandningen här hemma... =)

Skoj att se nya revolutionerande frisyren i morgon nu då ;)

Torekällberget har jag varit på väg till länge, med det blir aldrig av. Värt ett besök alltså?

Ser fram mot den kommande veckan, hoppas solen kommer tillbaka!

Kram