fredag, juli 04, 2008

Vår tvättmaskin är lagad

Äntligen efter 12 dagar utan maskin är vår maskin återigen igång. Tack vare grannarna har vi kunnat hålla tvättberget på en någorlunda nivå. Tack för hjälpen! Servicekillen fick hålla på i 1 1/2 timme innan han hittade felet. Det var något med kretskortet. Tur att garantin inte hade hunnit gå ut denna gång... När jag sedan skulle börja tvätta så startade inte maskinen iallafall, suck...Hann börja få hjärnblödning, sprang runt och letade nummret till firman. Men då slog det mig plötsligt: Jag fyllde ju poolen utomhus=dåligt vattentryck! Tur att jag kom på det innan jag ringde. Det hade kunnat bli pinsamt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv skulle jag inte överleva en dag....
Men vi har tack och lov tvättstuga hos oss, så säg till om er maskin krånglar fler gånger...

Kram Anna