lördag, juli 04, 2009

Celebert besök

Hur orkar de små liven? M och E hade nattgäster i natt. De sov nog mindre än vi vuxna. Själv gjorde jag som för ett antal år sedan på en av mina klassresor... När tjejerna inte ville sluta spring mellan rummen igårkväll så satte jag mig för att läsa på övervåningen, dessvärre somnade jag före tjejerna så jag vet inte när de slutade springa... Trots att de somnade först halv elva, elva vaknade den förste redan halv fyra. Tack och lov kunde hon somna om, ett tag. Hela högen satt vaket uppe vid sju (?!?). Behöver jag säga att våra tre somnade gott och tidigt ikväll.

För övrigt har jag träffat min blivande svärson...En trevligare och mer väluppfostrad unge får man nog leta efter, bra jobbat E! Det spelar inte så stor roll vem av tjejerna som slår sina påsar ihop med denne kille, bara någon av dem gör det! Tyvärr har jag ingen bild på denne svärmorsdröm men däremot hans mamma, mina goa jobbarkompis Emilie. Nästa gång tar vi och badar eller hur?

2 kommentarer:

Svägerskan sa...

Svärmorsdrömmar ska man hålla hårt i... knip honom! *s*

Mellansyrran sa...

Men hur fotogenic får man vara...jag skyller helt på fotografen bara så du vet..