torsdag, juli 23, 2009

Dålig på att uppdatera

Det blir inte mycket uppdaterat här...det ska hinnas med med så mycket under semestern...sen har jag dessutom fastnat en del på facebook...

Men familjen tog en dag inne i stan idag...Bara att åka pendeltåg är ju häftigt för våra lantisbarn. Men skit vad dyrt det blev. Vi måste ju börja betala för M så hon behövde en egen remsa och sedan en remsa till mig och S, herregud det gick lös på 290kr... Som sällskap fick vi kusinfamiljen som vi inte har träffat mycket under sommaren. Vi åt först lunch på säkert Sveriges segaste Pizza Hut och därefter gick vi på bio, Ice Age 3. Vi valde att se i 3D, man fick sådan där tjusiga glasögon för att öka på upplevelsen...tjohej vilken upplevelse både jag och S sov en varsin del av filmen...F tittade utan glasögon och hävdar att filmen inte alls var suddig... borde man bli orolig över hennes syn????

2 kommentarer:

Mellansyrran sa...

kanske ska man gå med i planka.nu. Hört att det kostar lite men då åker ni ju gratis framöver och åker man fast är det bara skicka räkningen till nån annan.....Barnen måste ju lära sig i tid vad som är viktigt och inte;) Tackar för en super trevlig kväll. Nästa gång ska jag diska åtminstone, eller städa ert hus kanske....nåt måste jag ju göra annars vågar jag it komma mer...kram

MissOdie sa...

ALLA Pizza Hut är de segaste på jorden, för att få jobb där ska man sätta tuggummi under skorna... :)
Jag säger, PLANKA o sitt med mobilen redo att smsa fram en biljett, mycket bra lösning, billig! Fråga A..
Stig kommer på fredag.
Ciao