måndag, juli 20, 2009

Intet nytt!

Just nu har vår familj verkligen semester...Det innebär att jag klättrar på väggarna, vill både vara hemma och mysa njuta av tomten, huset och ungarna men vill också göra massa saker. S han vill mer än jag läsa, mysa och bara vara men han följer snällt med på utflykter. Barnen saknar kompisar, i deras ögon har ALLA semester och är borta. Till viss del stämmer det faktiskt... Tur att de är tre för de leker en hel del tillsammans och bråken är förvånansvärt få. Veckan som kommer blir det en del utflykter, bl.a. hem till grannarnas sjöställe i skärgården, tur till mormor och morfar, kalas i Oxhagen och kanske en och annan tur någon annanstans. Vad gäller böcker hittar jag fortfarande inget som motsvarar mina höga förväntningar så kom gärna med tips, jag börjar bli deperat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hypnotisören!

En nyutkommen spännande bok. Inga vampyrer men spänning och lite mer än vanliga deckare!

/Vitfåras lillÅsa