fredag, oktober 19, 2007

Fredagkväll

I dag har jag suttit först på BUP ang. en av mina elever. Hade velat haft en mobilkamera tillgänglig för att dela med mig av detta möte. Om man ska vara allvarlig så var det ett tragiskt möte, med en ensam pappa som nog gör så gott han kan och vill inget hellre än se sitt barn som vilket barn som helst. (Vilket han inte är i mina ögon).

Men att se två psykologer prata med varandra var en parodi. "-Hm jag tänker så här bla, bla blaa. -Hur menar du, jag är inte med dig riktigt där...." En läkare som var med var helt väck. Kan tänka mig varför denne inte är hjärnkirurg...

Efteråt var vi hembjudna till grannarna på middag. Utsökt lasagne, L och trevligt sällskap! Har efter denna middag haft en lugn hemmakväll framför TV:n funderades över mitt yrkesval...Känner mig dessutom tämligen krasslig, ont i huvudet, trött och frusen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamas!

Har uppdaterat mig om livet i Dåntorp (som tydligen fortgår fast vi varit borta)

Har ni sett Gnage något mer???? *ledsen* Och ridningen??? *trist*

För mycket annat att berätta och kommentera, vi får ringas!

KRAM