onsdag, oktober 31, 2007

Höstlov

Äntligen!! Nu kan jag vara hemma utan att ha dåligt samvete. Förra veckan hade jag ju Vab och var hemma med M under tre dagar, skönt kan tyckas men man har ju dåligt samvete. När det dessutom visade sig att den "braiga" vikarien som jag trott haft klassen hela tiden, endast hade dem första dagen.

Vi började morgonen med att ligga länge och mysa. M läste saga för oss, jag läste saga och E läste saga. Därefter åt vi frukost och tjattrade. Dagen gick sedan åt till hundpromenad i skogen. Trodde faktiskt ett tag att vi kanske hade funnit Gnage, dock inte levande, men icke sa nicke.

På kvällen tog jag mig iväg för att träna. Ett kul pass, med mycket styrka. Det är alltid roligt med nya instruktörer än de gamla invanda. Denna tjej körde normalt redan klockan fem, så det blir svårt att gå fler gånger för henne.

Inga kommentarer: