fredag, oktober 26, 2007

Jag vet något som inte du vet, lalalalaaa

Har fullgjort min plikt och tagit reda på fakta kring branden. Tyvärr finns det en del luckor, då min källa inte berättade allt...hovslagaren i stallet... Men det var tydligen "värsta draget" med full brandbilsstyrka samt en polispikét...Varför den sistnämnda behövdes undrar jag. Ägaren till huset är ju inte direkt känd som någon buse utan en stillsam, trevlig, vänlig och hjälpsam själ. Men detta var kanske det största som hände under onsdagen, vem vet?

Hur det gått med ägaren, huset, grannarna vet jag inte då min källa fick viktigare att göra än att prata med en förvirrad granne... Men fortsättning följer säkerligen!!

Annars är allt bra. Dock har kaninen inte kommit till rätta än, så det är väl bara att tugga i sig (fyndigt!) att någon ätit honom till middag.

Inga kommentarer: