onsdag, november 21, 2007

En bonde tar en fru...

Har idag besökt en så vacker skola, Sköndals skolan. Den är K-märkt och det förstår jag! Invändigt var den fräsch och väldigt spännande. Kändes så välkomnande. Klassrummen var väl lite små och trista men man kan inte få allt (i detta fallet inget, eftersom jag inte jobbar där)

Var och handlade pjamas till tjejerna (och mig) inför fredagens party. Hittade tjejernas på rea så det motiverade ett inköp av kjol och tröja till E. Fyndade också ett par byxor till F, men hon blev besviken över att det inte var en tröja...Om jag hittade något till mig själv, nope...

Sitter och gluttar på Tv4:s datingprogram. Efter förra säsongen då faktiskt två par fann varandra och (vid denna pressläggning) fortfarande håller ihop, känns det lite spännade och se hur de väljer. Ännu har jag inga direkta favoriter. (Eller jag bryr mig nog troligen inte tillräckligt). Men vilket UFO den ene bonden är...

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen fin skola, vad gjorde du där?

Storsonen diskuterade med sig själv i kväll vad "party" i pyjamasparty stod för... "Är det som kalas fast igen fyller år?" *ler* Hm... ja det är det ju.

Kram