söndag, november 11, 2007

Om jag hade pengar...


Älskar denna fantastiska ponny på M:s ridskola. En genomtrevlig häst, med bra framåtbjudning och lättriden...


M har idag ridit barbacka. Hon har en otrolig balans och sits. Mamman kan slänga sig i väggen på den punkten. Förra veckan sa ridläraren till M att "hon var bäst av alla tjejerna, men att hon inte fick säga det till någon" Gissa om hon var stolt och tyst har hon hållit. Knappt att pappan fick höra!!

Tidigare idag var familjen till Sickla för mamman ville besöka en barnklädesaffär som bara finns där...Det blev tre klänningar...och tre tjejer finare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, bara att börja spara M's veckopengar... Kul att hon är så duktig.

AnnaHanna sa...

Mmmmhmm... vad är det för affär som bara finns i Sickla då?

Jag tror utgångspriset på "Gökboet" kan har bidragit till trafiken. Jag tyckte själv att det såg prisvärt ut, men jag behöver inga fler hus så jag avstod.
Vi var inte ens där och spionerade. Men vi hörde (eftersom vi var på den ännu så länge fönsterlösa övervåningen såg vi inget) att det var livlig trafik.

Kul med lite ny layout.

Kram //Anna