söndag, oktober 26, 2008

Myssöndag- my ass

Svägerskan skriver inne på sin blogg om mysig innesöndag. Det har jag också (försökt). Sitter nu nyduschad och mätt efter god lunch. Låg en stund på soffan, men fick hjärtklappning av att bara ligga...Tänkte då att nu har jag varit duktigt som inte hittat på en massa grejer att göra...men S påminde mig om att jag ju först gått en två timmarspromenad i skogen med "gamtackan" därefter var jag ute och tränade valpen i en timme...Snart ska jag iväg till stallet för M:s ridning...undrar om jag hinner veckohandla innan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan önska att jag hade ett uns av din energi men även du behöver slappna av och det vet du. Får du hjärtklappning av att ligga och såsa en stund så är det precis det du behöver skulle jag tro. Vad göra min vän?? Smyga ner valium i kaffet?

Kram