lördag, januari 10, 2009

EFIT



07:25 Tillbaka med morgontidningen, efter dagens första hundpromenad.

8:05 Frukost

8:45 Repris av gårdagens Let´s dance, med tjejerna i soffan.


Bonusbild: Mina vackra amaryllis

9:50 Kaninen är ute och skuttar.

10:20 Skriver inbjudningskort till E:s kalas

10:50 Tittar på när andra jobbar.

11:35 Skridskoåkning på kompisars damm.
Bonusbild: Busig F


12:55 Lunch: Korv och bröd utomhus.

13:35 Denna lilla figur hittade vi i skogen under Trollpromenaden.

14:20 Tillbaka hemma igen.

15:15 Städar ut julen!

16:45 Hundpromenad, här bild på grannens hund.

18:17 Middag hos grannen. Barnen leker för fullt och vi vuxna planerar.

21:10 Herrarna i sällskapet spelar ett parti schack.

22:35 På väg hem, efter en trevlig kväll!



Tack för idag!

8 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Tack själv!
Nu har jag fått ut mina bilder också.
Ses imorrn eller på tisdag.
Kram //Anna

AnnaHanna sa...

Det kanske vore bra att ta tag i det där med förrådet - men jag tror man skall börja en lördag =)
Det är mitt tips efter att ha städat vårt "skräprum" innan jul.
Annars kanske man måste kasta ihop sakerna utan att ha hunnit klart och då är allt förfelat...

Pepplorna försvann ganska snart sedan - jag förstår inte vad det var. Det var ju inte särskilt kallt. Vi får väl se om det kommer igen någon gång.

Kram //Anna
som verkligen borde hoppa i säng nu

Anonym sa...

Kikar in på din Efit!

Anonym sa...

Tittar in på dina bilder!
Fint Schackspel!

Anonym sa...

Inne och tittar på din dag. Såg urmysigt ut med korvgrillning utomhus.

Hoppas ni får en mysig söndag.

Anonym sa...

Skoj att du okcså fotade, ni verkade ha en mer aktiv lördag än vi *s*

Kram!!

Hemulen sa...

Vilken fin amaryllis!
Det ser ut att ha varit en trevlig dag.
Kram H

Anonym sa...

Så deilig med vintervær så man kan gå på skøyter og grille pølser:)