fredag, januari 09, 2009

Tack för maten!

Idag efter jobbet skulle familjen iväg till ett av områdets Lekland. Tyvärr visade det sig vara en stor besvikelse och vi styrde kosan mot ett närläget centrum för att klippa tjejerna istället. Även jag hamnade under saxen. Tyvärr syns det inte så stor skillnad men jag skulle vilja låta det växa ut...

På vägen hem stannade vi till vid Hammersta Köttbod i Trollbäcken... Där köpte vi hängmörad biff...Vilken middag det blev! Det var länge sedan jag åt så gott kött. Både smaken och hur mört det var, var otroligt! Kan verkligen rekommendera detta ställe. Det är lite dyrare, men någon gång per år kan det var extra gott. Att stället är populärt gick inte att ta miste på då det var fullt i butiken och alla ville handla extra gott kött och andra delikatesser.

Så nu efter maten och två glas vin, är jag sååååå TRÖTT undrar om jag håller mig vaken till Let´s dance och På spåret....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vi satt här och petade i våra pannkakor och tänkte på era mörade biffar. Tack för den du *s*