fredag, januari 23, 2009

Shit pommes frites!

Efter att ha varit hemförlovad igår pga av mystisk åkomma var jag idag tillbaka på jobbet. Efterlängtad om jag uppfattade mina kollegor rätt. Efter arbetsdagens slut var jag iväg med hunden till vet. för att kolla upp hennes blodvärden då jag tycker hon står på för låg dos medicin. Lämnade det stora djursjukhuset i södra Stockholm 2400 kr fattigare och ett papper som innehöll förutom hennes vanliga diagnos AA0130 även symptom på anorexi/polyfagi ???? Gissar att jag blev lurad igen på ett extra blodprov...

Eftermiddagen ägnades åt att först hämta upp Svägerskan. Hon hade blivit medlurad att åka till Uppsala tur och retur för att hämta kaninens nya bur...

Jag säger bara shit vad stor buren blev!!! 2.05 m låter inte så stort, men när det skulle in i bilen....Nu återstår bara problemet med var vi ska ställa den då vi målar den, för in i hönshuset där det var tänkt får den inte plats.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nöjda killar tackar för kalaset =)

Nä liten var den ju inte :-O

Kram