söndag, januari 04, 2009

Long cooking el slow food

På väg mot havet och lunchen!

T.o.m hunden trivdes lite (med dubbla koftor och fårskinnsfäll)

Kusinerna spanar in svanen som höll oss sällskap i väntan på MAT


Lunch: (Snabb) makaroner och köttbullar, tillagningstid: 45min

Lunch med havsutsikt

Par i systrar

Hembakt (not) lussekrans till kaffet.

Utsikten på vägen hem.
Tack kusinfamiljen för en underbar dag!
Eftermiddagen/kvällen tillbringades i stallet med storasyster. Det är inte utan att man känner sig mör. Men jag höll mig varm, delvis tack vare mina inköpta superskor. De andra mammorna frös förtvivlat likså deras barn. Men vi höll värmen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva! Tur att vi har er så vi får lite frisk luft ;-)

Tur att även fast food kan vara long ibland eller hur var det jag sa egentligen? *s*

Ses i morgon

AnnaHanna sa...

Ja, visst är det tur att internet finns?
Nu har jag också koll =)

Kram //Anna