fredag, april 17, 2009

Mätt och nöjd

Har precis ätit middag, färskpotatis med grillade köttfärsbiffar och grönpepparsås. Kanongott! Nu väntar en intensiv men rolig helg. Imorgon blir det kalasdags med 12 hugade tjejer...enda killen tackade nej när han insåg att han skulle bli ensam tupp. Efter det bär det av in till stan för liten pubrunda i goa vänners lag. Nu är det bara att hoppas att vädret står oss bi och man kan njuta av drycken i solen.

På söndagen är det dags för mormor/morfar, farmor och kusinfamiljen att komma förbi och fira vår blivande 8 åring. Sedan avslutas helgen med ridning. Det är dags för terminens hopplektion och mamman är inte helt övertygad om att hjärtat kommer att vara där det ska vara!


Edit: "Tolken" hette dessutom Antonio Bandera(s) tur jag inte visste det när jag hade mitt samtal i onsdags....

1 kommentar:

MissOdie sa...

Nu är jag anmäld till EFIT men tyvärr var jag lite seg så jag gör min efitpremiär nästa gång.

har det gått bra att koppla ihop mobilen till bloggen?

/Åsa