söndag, april 12, 2009

Triathlon

blev det nästan idag. Började med att springa 5km, kändes helt OK. Sedan hem duschade och bytte om, cyklade ett par km hem till kompisar...På vägen hem fick jag dessutom ballast då S kom förbi och lämnade av liten F som också ville cykla. Nu gjorde jag det så gärna så jag ska inte gnälla och vägen hem är inte lika full av uppförsbackar som ditvägen.

På eftermiddagen lämnade vi av M hos en klasskompis och tog oss förbi ÖB för att lämna tillbaka en grej som gått sönder. Service var bra och fick pengarna tillbaka trots att vi saknade kvitto!

Vilket fantastiskt väder det har varit och min (o)vana trogen hann jag bara med en stund i solstolen, trist att sitta still!

1 kommentar:

Annika sa...

Du är flitig du! Jag blir matt bara jag läser om hur duktig du varit *hihi*

Kraaaam