lördag, april 18, 2009

Min dag!


06:45 Hela familjen sover fortfarande i samma säng, inkl. hunden. Själv har jag sovit gott i någon annans säng...

8:40 Nyvaken F med morgonspretigt hår...


9:15 Frukost, jag får gröt med lingonsylt.

10:55 Efter städningen sgör jag skattkarta till dagens kalas


12:15 Paketöppning...huset har invaderats av 10 fnissiga tjejer.


12:45 Fikadags!


13:20 Är ute och gömmer godiset.


13:50 Barnhavet letar godis

16:05 Dagens belöning: öl vid Medis...


17:20 Det som kommer i ska ut...

18:10 Mer belöning

19:00 På väg hem...

19:34 Läser min nyinköpta bok på pendeln hem. Fler bilder blir det inte då jag somnade i soffan efter att ha nattat tjejerna...


8 kommentarer:

Micke sa...

Inte dumt med sådana belöningar.. men var väl inte de som gjorde du slocknade? ;)

Annika sa...

Åh shit vad najs. Uteservering vid Medis! Har ju längtat efter den här säsongen när man kan "belöna" sig på det viset ibland.

Mysig dag ni haft med kalas :D

Kraaam

Majsan sa...

Vad skoj med barnkalas!! Skattjakt är väl det bästa som finns.. :)

susanne sa...

vad mysig din dag såg ut vad gott med öl.- vad är det för hund ni har ? kramen

Ewa sa...

Nu var det några år sen skattjakt var på tapeten hemma hos oss, men oj vad skoj de hade på den tiden! Efter lyckade barnkalas är man värd belöning ;-)!

Hemulen sa...

Vilken trevlig dag du ser ut att ha haft. Själv missade jag helt att det var efit... Kommer igen den 1 maj!

Svägerskan sa...

Du kom ihåg och inte jag?? Annorlunda ;)

Avundsjuk på den där ölen i solen, fast det lät ju lite kallt. Vi får ta en när det är varmare sen.

Anna sa...

En bra dag verkar det ha varit!
Vilken härlig morgonfrilla!

Hoppas tjeja blev nöjd med sina paket!

// Kram Anna