söndag, april 05, 2009

Shoppingrunda

Tog med mig Svägerskan som sällskap till andra änden av stan´ för att köpa M:s födelsedagspresent.
Tyvärr förblir den hemlig eftersom hon ibland läser bloggen... Vi strosade runt i Sickla och Svägerskan hittade en hel del. Ja, inte bara hon för den delen. Jag impulsköpte en så tjusig blus, ett par likadana skor som svägerskan och två pikétröjor (min nya passion). Som krona på verket avslutade vi dagen med en lunch. Jag dryftade mig till att äta en broccoli och ädelostpaj och förutom att den glömdes bort och jag fick vänta lääänge så lämnade den allt annat i övrigt också, tyvärr. M:s present stod där färdig och klar och det vara bara att öppna STORA plånboken. Men nöjd blev jag, hoppas hon blir det också.

För er som nyfiket undrar vad jag fick i fredags, ingen spikmatta iallafall. Det var en massagedyna. Nu är den perfekt placerad vid datorn...Så man kan förena nytta med nöje!

3 kommentarer:

Svägerskan sa...

Tackar för sällskapet =)

Förstår inte varför J håller i plånboken när jag "bara" ska göra dig sällskap...? *undrar*

Kram!

mitha sa...

Hej tjejen

skoj med lite shopping!

Massagedyna lät inte fel du!

Ha en bra dag

KRAMAR

Annika sa...

Häligt med shopping. Hoppas tösabiten blir glad över presenten nu :D och kul att mor i huset hittade något till sig själv också.

Kraaaaam