torsdag, juni 21, 2007

Dag 3


och fortfarande inte märkt. Hur länge ska jag låta det fortgå?? Nu känner jag att känslan har ändrats från att först tycka det var en kul grej och se hur lång tid det tog till att jag numer är lite putt!! Jag får väl hänvisa honom till bloggen, så kanske ha upptäcker mitt "skitgöra"...För han upptäcker det uppenbarligen inte genom att duscha!


Har varit och stångats med övriga i midsommarhandeln...hur kan man slåss om potatis...min övertygelse är att det kommer att räcka till alla. När jag väl kom fram till potatislåren upptäcker jag att jag är ca 10 cm för kort...jag når inte potatisen som ligger och skräpar på botten...så här blir det makaroner till midsommar! (skojar bara, har någon gammal plugg i kylen...)


På väg hem från Södertälje mötte jag idag alla som ska söder ut...jisses vilka köer och sakta gick det. Ringde kusinfamiljen som var på väg ned till Östantorp för att förvarna. Men de hade hunnit betydligt längre ner och var nästan framme så min information föll platt...
Till er alla: Ha en trevlig midommar!

Inga kommentarer: