onsdag, juni 27, 2007

För er som undrar

så vet han om det mitt "skitgöra". Jag skickade honom mot bloggen under förevändning att han inte läst där på ett tag..."hm, jo jag visste att du gjort där, men jag glömde säga det..." Ska vi tro på det, eller??

Här hemma har vi bara två barn ett par dagar. M är hos mormor och morfar, (eller morfis som E säger). Det är kul och se E växa som storasyster nu när hon inte kan gömma sig bakom M. Samspelet mellan E och F är fantastiskt. Lite trist blir det till hösten när det verkar som om de inte kommer att få gå på samma avdelning på dagis. E har så sett fram emot den dagen när F ska börja hos henne. Just nu har det fikastund i lekstugan. E är lite sur på mig att det bara blev vatten och inte kex och saft, men herregud det åt ju nyss frukost.

Tyvärr blir det bildlöst ett tag här på bloggen, jag hade glömt kameran och nu är batteriet tomt. Så för att kunna tanka ur minneskortet, så måste jag först ladda batteriet...Men den som väntar på något gott!

Inga kommentarer: