lördag, juni 30, 2007

Varning!!!

Jag hade hört ryktesvägen att man skulle akta sig för shotsen i 55:ans bar... Nu vet jag att det stämmer!!



Hamnade hos 55:an på After Work. Antar att anledningen till att jag inte fick någon inbjudan berodde på att jag inte jobbar och sådeles inte borde ha tillträde. Men jag slank i som sällskap...smart va?

Hit kom för kvällen även familjen från Djupdalen fast med häst och vagn. Frågan om vad lagöverträdelsen kallas, kuskfylla eller??

Värdens jobbarkompis som gjorde sitt första besök i vår avkrok trodde inte sina ögon. Först färden genom industriområdet (alla har vi ju förfärats över detta, vid våra första besök hit...) sedan kommer de fram för att finna en häst utanför baren och dessutom andra människor som faktiskt bodde här..."-Byn??? jaha det finns fler hus...???"

Tack Anna och Håkan för en trevlig afton, synd att baren stänger över sommaren...till hösten kommer vi åter!!

Inga kommentarer: