onsdag, juni 20, 2007

Ännu inte märkt något

har S gjort. Otroligt i mina ögon eftersom han duschade imorse. Borde ju ha upptäckt att han inte längre hade vatten upp till fotknölarna...

Jag var på ett besök på mitt jobb idag. Spännande upplevelse! Jag hade överlämnande samtal gällande min blivande klass. Jag får nöjet att undervisa i en åk 5, 21 elever. Låter inte så många, rena drömstarten kan tyckas. MEN två har asbergers, en har diabetes, sedan har vi alla de andra med "vanliga problem". Just det glömde bort killen som nyss kommit från Kongo och bara pratar franska...inte mitt språk direkt...Så det kan ju bli en intressant höst!

Dessutom är inte mitt schema klart, så jag vet ännu inte hur mycket jag ska jobba. Fast trots att jag låter en aningens negativ så är det faktiskt inte min avsikt. För det kan precis som jag skrev ovan bli en intressant höst. På tjejernas dagis ska det ju byggas om, så de får också en intressant höst. I flyttbara moduler, eller baracker...

Inga kommentarer: