onsdag, december 19, 2007

Fortfarande illamående

Har jobbat idag, fast magen varit i olag. Jag är inte dålig på annat sätt än det faktum att jag mår så illa. Känner förvisso igen symptomen. Den brukar komma när jag är SÅÅÅÅ TRÖTT!!! Jag har haft två lugna dagar, det har varit sjukdomar och eid-firande. Men idag så kom han tillbaka kille med stort K...och allt blev uppåt väggarna (som vanligt alltså)...

Nu är allt inför julen inhandlat ( hoppas jag, får se om något är glömt)...Det var sjukt mycket folk trots att det inte var dags för barnbidrag förrän imorgon...Dryftade mig till att köpa ICA:s köttfärs....

Imorgon ska granen inhandlas för att på fredag kläs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart i mål, snart i mål, snart i mål. Leeeedigt =) Du ordineras härmed ett vilsamt jullov. EJ tid för massa måsten och "vi borden" *aja baja*

Kram

Anonym sa...

Vad jobbigt att vara ständigt illamående, stackare! Hoppas på snar bättring!

Du är så välkommen över med julklappen till gudsonen när du har tid, kanske en snabb fika också?!