tisdag, december 04, 2007

Julmat, julmat

Var idag på julbord med jobbet. Maten var god särskilt lax och sill bordet. Pannacottan till efterrätt var himmelskt god. Enda nackdelen var väl att det var många andra där så kön till maten blev lång. Men de var snabbt där och lade upp ny mat när något tog slut, så jag fick smaka av allt det jag ville.

Jag tog bilen in till stan och hade turen att hitta en aprkeringsplats på en gång väldigt nära restaurangen. Kanske ingen merit, men igår var det så...Jag hade tappat bort mina glasögon...Någonstans lade jag dem i morse och jag kunde inte hitta dem igen. Dessvärre kan jag inte ens minnas att jag tog av mig dem änn mindre var jag la dem...Och att köra i mörkret på inte helt kända vägar är svårt när allt är suddigt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar efter julmat nu, här blir det nog faktiskt premiär först på julafton i år.

Slå en pling nästa gång så man vet att man ska hålla sig borta från vägarna när du kommer körande... ;)