onsdag, december 12, 2007

Sjuk, sjukare, sjukast...

har jag varit. Fick tjejernas mystiska febersjukdom igår natt. Jag måste säga att det nog var det värsta jag upplevt på ett tag (typ sedan migränattacken på Gotland). Jag hade frossa i ett dygn och tempen låg över 39 grader. Men icke att förglömma var HUVUDVÄRKEN!!! Ingen tablett hade någon verkan....

Men idag var jag tillbaka på jobbet. Med 6 alvedon, gick det. Tur var väl det för det hade varit hela havet stormar när jag var borta. Så det var bara att plocka upp spillrorna av vikarien, trösta klasskamrater och ta tag i föräldrasamtal.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag undrade lite över att E inte sov om nätterna, det hade jag inte hört något om de senaste åren tyckte jag. Men då fick det sin förklaring! *s*

Men usch, otroligt att du repade dig så snabbt (eller ja... med 6 alvedon då *hm*) Låter väldigt tufft att ha den pressen på sig om man är borta. Att det är så när man kommer tillbaka alltså. Visar väl bara vilket jobb du gör när du är där. *pepp*

KRAM

ps. Ja höst och ko, höstgryta = logiskt. Eller?? *s*