onsdag, maj 27, 2009

Åter tillbaka i verkligheten

Efter sex dagar ledig var jag idag tillbaka på jobbet. Kom inramlande lite senare efter att ha haft utvecklingssamtal på dagis. Som vanligt (utan att låta för pompös) fick tjejerna med beröm godkänt. Det blir ju alltid lite krystat när man ska hitta på något att skriva i den individuella utvecklingsplanen. Till E behövdes det ju inte eftersom hon gå upp till skolan efter lovet. Men i F:s skrev vi in att hon skulle lära sig göra saker fast de är tråkiga. Hoppas bara att hon inte får alltför stora men senare i livet pga detta ;) Fröken drog sig lite för att skriva in det.Till viss del förstår jag henne, för det blir inte en lätt fight att ta...

Kvällen ägnade jag åt att tillsammans med 17000 andra tjejer/tanter/kärringar delta i vårruset. Jag sprang runt och kände mig nöjd med min tid. De andra kom inte långt efter och sedan kunde vi njuta av kvällens sista strålar medan vi åt picknick-korgen. Allt detta akompanjerat av Peter Siepen som för övrigt sprang på en av mina kollegor...så jag känner en som har blivit påsprungen av Peter Siepen, inte illa

Inga kommentarer: